Întrebări frecvente

Informații despre produse și comenzi

Produsele sunt autentice?

Pentru că apreciem încrederea dvs, tindem să colaborăm doar cu reprezentanții oficiali, furnizori de produse la cele mai mari rețele comerciale din Uniunea Europeană. Totodată confirmăm cu certitudine calitatea înaltă a produselor cosmetice prin întreg pachet de documente vizate de legislația Uniunii Europene, utilizând, de asemenea, propriul sistem de control al aprovizionării.

Toate produsele comercializate pe site-ul my-k.ro sunt originale și importate direct din țara de origine, Republica Coreea.

Ce reprezintă data inscripționară pe ambalajul produsului? Produsul meu este expirat?

De regulă, companiile de produse cosmetice din Republica Coreea inscripționează pe ambalaj data fabricării produselor. Aceasta este indicată cu 제조일. Uneori este scrisă și data expirării produsului, cu EXP sau 유통기간 și este însotiță aproape întotdeauna de data fabricării.

Cum pot plasa o comandă?

Comenzile pot fi plasate atat din cont (este necesar sa va creati un cont de client cu o adresa de email valabila), cat si fara sa fiti inregistrat pe site-ul nostru. Adaugati in cos produsele dorite, si finalizati comanda completand campurile aferente cu date reale si corecte.

Metodele de plată disponibile pe site sunt:

1. Carte de Credit/Debit CARD – procesator Plati Online (Mobilpay – Netopia) – cardurile acceptate sunt Mastercard, Visa si Visa Electron – orice model.

  • Dupa finalizarea comenzii veti fi redirectionat automat către pagina. securizata, dedicată pentru plațile online, cu cardul, unde va trebui sa urmariti instructiunile primite. In momentul in care ati finalizat plata, atat noi cat si dvs. primiti o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificari de la MobilPay/Netopia indica faptul ca tranzactia nu s-a finalizat cu succes).
  • Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverul Mobilpay, my-k.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastra.
  • Tranzactia dvs. prin sistemul Plati Online va aparea pe extrasul de cont cu denumirea MY K RETAIL & DISTRIBUTION SRL.

2. Ramburs

Dacă din anumite motive nu puteți efectua plăți cu cardul, cea mai bună alegere ar fi să achitați suma comenzii prin intermediul curierului după livrarea produsului. Recomandabil să aveți suma exactă pentru a evita cazuri în care curierul nu vă poate elibera rest.

3. Transfer bancar

La finalizarea comenzii aveți posibilitatea de a selecta achitarea prin transfer bancar direct in contul bancar firmei. Veți primi un numar de comandă, pe care va trebui să îl introduceți la detaliile plății, totodată veți promi și toate informațiile contului si numele firmei unde se va efectua plata.

MY K RETAIL & DISTRIBUTION SRL
Banca Transilvania – IBAN RO57BTRLRONCRT0500335301

Precizăm că procesarea comenzii se va efectua în momentul în care contravaloare comenzii se va vedea în extrasul bancar.

4. Cu cardul direct la sediul My-K Romania din incinta Monaco Towers, Soseaua Berceni, nr. 96, Bloc B, Mezanin, Sector 4, Metrou Dimitrie Leonida. Intrarea Mega Image.

Nu am finalizat plata, cum pot relua procesul?

In cazul in care ati intampinat erori cand ati introdus datele cardului, comanda poate fi platita intrand in sectiunea comenzi pentru a reincerca plata, accesati comanda si dati click pe „Reincearca plata prin PlatiOnline”. Posibilitatea „Reincearca plata prin MobilPay” este valabilă pentru 24 ore, dupa expirarea acestui termen, comanda nu mai poate fi platită.

* Nota: Exista posibilitatea ca in timpul trecut de cand ati plasat comanda si pana in momentul in care finalizati plata, produsele sa nu mai fie in stoc, site-ul nu face rezervare de produse. In cazul in care care ati reusit sa platiti, iar produsele nu se mai afla in stoc, tranzactia va fi anulata, iar banii vor fi rambursati.

Se poate factura pe firmă?

În pagina de Finalizare Comandă, puteți selecta în loc de Persoană Fizică – Persoană Juridică, astfel vor apărea căsuțele unde veți completa datele firmei, pentru care va fi eliberată factura. Daca ati plasat comanda ca fiind persoana fizica, nu se poate genera factura pentru persoana juridica, acest lucru este valabil si pentru modificarea din persoana juridica in persoana fizica.

Cum imi pot modifica datele de contact?

Aveti posibilitatea sa modificati oricand datele de client accesand sectiunile „Adrese” și „Detalii cont” din „Contul meu”.

Cum pot sa aflu mai multe informatii despre produse/comenzi?

Colegii de la Relatii Clienti va stau la dispozitie de Luni pana Vineri, in intervalul 09:00 – 16:30:

In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre statusul comenzii, clientii inregistrati pe site pot accesa oricand sectiunea „Comenzi”, iar pentru cei care nu au cont de client, pot urmari statusul accesand: Urmărește comanda.

Mi-am uitat parola, cum mă loghez?

Daca ti-ai uitat parola, te rugam sa faci click pe „Ti-ai uitat parola?” sub Inregistrare. Ti se va cere adresa de e-mail pentru logare si in baza instructiunilor ti se va reseta parola, sistemul urmand a genera o noua parola, care va fi formata din caractere alese aleatoriu de catre un program informatic.

Dacă nu te descurci, ne poți scrie un e-mail pe [email protected] sau ne poți da un telefon la 0742 200 312 și iti resetam noi parola.

Livrare și retur
  • Livrarea prin intermediul firmelor de curierat, atât intern cât și internațional.
  • Ridicarea produselor direct de la sediul nostru My-K Romania din incinta Monaco Towers, Soseaua Berceni, nr. 96, Bloc B, Mezanin, Sector 4, Metrou Dimitrie Leonida. Intrarea Mega Image.
  • prin BRINGO, cu livrare în maxim 90 minute, în intervalul orar 9:00 – 16:30, de luni până vineri. Aceasta posibilitate de livrare rapidă este valabilă, pentru moment, doar pentru clienții MyK România, din București.
    Începând cu luna Martie 2021, My-K România a încheiat un parteneriat cu Bringo pentru livrarea rapidă la domiciliu a comenzilor de produse din magazinul nostru online www.my-k.ro, pentru a veni în ajutorul clienților noștri din București, care își doresc ca produsele noastre să le fie livrate în doar 90 de minute. Clienții My-K România care locuiesc în București, cu zonă acoperire pentru aplicația Bringo, au posibilitatea de a alege din cele peste 200 de produse disponibile, nefiind necesară o comandă minimă. Numărul de articole disponibile va fi mărit treptat.Livrare se va face în maxim 90 de minute, cu respectarea tuturor măsurilor de siguranță.
Cât durează livrarea?

Livrarea produselor aflate pe stoc se face in intre 24 – 72 de ore, pentru celelalte produse poate dura de la 5 la 14 zile, iar in situatii extreme chiar 21 zile.

Cât costă livrarea?
  • 15 lei pentru comenzile de până în 170 lei, doar pentru comenzile de pe teritoriul României.
  • 50 lei pentru comenzile de pe teritoriul Uniunii Europene și UK.
  • Pentru comenzi mai mari de 170 lei, transportul este gratuit, doar pentru comenzile de pe teritoriul României.
Cum beneficiez de livrare gratuită?

Doar pe teritoriul României poți beneficia de livrare gratuită, dacă valoarea coșului tău (de după aplicarea cupoanelor/reducerilor) depășește 170 lei.

Livrați și internațional?

Da, livrăm prin curier în țările Uniunii Europene și în UK, pentru un cost de 50 lei/livrare.

Cum returnez produsele?

Dreptul de returnare se aplica numai produselor comandate si achitate prin intermediul site-ului. Se completeaza o cerere de retur: click Formular pentru cerere de retur.

Conform OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, notificand in scris (descarca modelul formularului de retragere), pe e-mail , la adresa [email protected] sau prin curier, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 alin. 1).

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract:

1. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (art. 16, lit.d);

2. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (art 16, lit.e);

Astfel, produsele cosmetice si de igiena returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare sau sigiliul, daca acesta exista), cu toate accesoriile aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte si toate documentele originale care le-au insotit (ex: instructiunile de utilizare).

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice (art.14, alin.1).

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Conform legii, MY K RETAIL & DISTRIBUTION SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate (excluzand taxele de transport) in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului pentru comenzile platite cu cardul, suma urmand sa fie returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.

Returnarea produselor mă costă ceva?

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retur.

10% reducere la prima comandă folosind codul "NEWMYK", cu excepția produselor deja reduse sau aflate în cadrul altor promoții.

X
Alăturați-vă listei de așteptare Te vom informa când produsul reintră în stoc. Te rugăm să introduci o adresa de e-mail validă mai jos.