POLITICA DE RETUR

Dreptul de retragere
Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Client, intra în posesia fizică a produselor.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să notifice My K Romania intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare scrisă la adresa Monaco Towers Residence, Sos. Berceni, nr. 96, ap. 3, et. 5, Sector 4, Bucuresti sau prin trimiterea unui e-mail la: contact@my-k.ro, in termen de maximum 14 zile de la primirea produselor, in care sa mentionati si contul IBAN pentru rambursul sumei, sau produsele pe care doriti sa le inlocuiti.

Efectele retragerii

In cazul in care Clientul isi exercita dreptul de retragere, trebuie sa returneze produsele in aceeași stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate documentele care l-au însoțit: cutii, etichete, instrucţiuni/alte documente (dacă exista) etc.) in termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a notificat My K Romania despre intentia de retragere din contract.

Inapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, inclusiv costurile livrarii initiale, in cel mult 14 de zile de la data la care ne-ati comunicat decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul Contract. Plata returului la adresa noastra este in responsabilitatea clientului.

Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.

Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplica numai produselor care sunt returnate in aceeaşi stare in care au fost primite. Nu se va efectua nicio rambursare daca produsul a fost folosit dupa desigilare, daca nu este in aceeasi conditie in care a fost livrat sau daca este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate si corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputand fi returnate catre My K Romania si nemaiputand face obiectul dreptului de retragere de catre Client.

In cazul in care Clientul nu este gasit la adresa specificata in comanda si solicita retransmiterea coletului ulterior, costul retransmiterii coletului este suportat de client.